dinsdag 2 juni 2009

Boodschappen.

Iedereen kent het en doet het; boodschappen doen. Het is altijd hetzelfde verhaal. Ik ga meestal na mijn werk even snel wat halen en dat is natuurlijk niet zo slim. Iedereen lijkt namelijk na zijn werk "even snel" te gaan. Het personeel is het werk voor die dag beu en kijkt je de winkel uit. Logisch, die mensen willen ook naar huis.

De meeste producten zijn al gekocht door andere mensen dus de halve winkel is leeg. Ik weet bijna nooit wat ik ga eten dus heb dus tijd nodig om rond de lopen en te kiezen. De keuze is dus al minder en ik wil dan ook nog bepaalde merken of het goedkoopste. Meestal gaan de lampen uit als ik net rondloop..en als ik dan eindelijk al mijn spullen bij elkaar heb is het tijd voor de kassa.
Er staan natuurlijk lange rijen want alle mensen die even snel iets wilde halen, willen nu ook allemaal snel naar huis. En hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet, maar ik kies altijd de verkeerde rij uit.
Ik kijk natuurlijk altijd welke rij de kortste is en ga daar staan. Uiteindelijk sta ik langer te wachten dan de mensen in de langere rijen. Ik zie die mensen allemaal voorbij schuifelen en vertrekken, en ik mag om de 2 minuten een stapje zetten.
Er is altijd wel iets..Kleingeld op - kassa kapot - er valt iets om.. Frustrerend.
Maarja, ik bedenk me dan maar steeds dat ik blij ben dat ik boodschappen kán doen.
Toch ga ik maar eens een grote voorraad inslaan zaterdag. Alhoewel ik betwijfel of zaterdag wel de ideale boodschappendag-dag is!

We'll see!
Liefs Chrisje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten