zaterdag 30 mei 2009

Zaterdags dagje.

Vanmorgen werd ik heel vroeg (6u15) wakker gebeld door mijn broer. Met een enthousiaste "Goooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!" werd me duidelijk gemaakt dat ik op moest staan. Ik heb me toch nog even omgedraaid maar om 7uur was het toch tijd om eruit te gaan. Ik heb een rondje hardgelopen en ben daarna -na een heerlijke douche- naar de markt gegaan. Wat een heerlijk begin van de zaterdagmorgen, ik denk dat ik dit er maar in hou!

Donderdag werd ik gebeld door iemand die binnenkort gaat trouwen en nog geen schoenen bij zijn pak had. Of ik hem wilde helpen.. Tuurlijk! Vandaag ging ik dus op stap met Steve.
Best bijzonder dat ik nu zijn trouwpak al heb gezien (ik zeg NIETS! aan niemand!) en dat ik de schoenen heb mogen helpen uitkiezen.
Het was zoals gewoonlijk een heel gedoe met de auto. Steve - auto - weg vinden.. Het zal nooit een geweldige combinatie worden vrees ik. Steve heeft een beste vriend, zijn GPS. Helaas hadden we geen adres van de winkel waar we heen moesten dus kwam het op Steve zijn gevoel aan. Natuurlijk moet je daar ook niet echt op vertrouwen, maargoed..hij was de chauffeur. Ik heb een aantal keer "hé, dit komt me bekend voor!" gehoord. Ookal was het 2x volledig aan de andere kant van Brugge. Na een aantal omwegen kwamen we bij de winkel. Eigenlijk was het eerste paar schoenen al meteen goed. Zo heerlijk, eens shoppen met een man die direct weet wat hij wil.
Eigenlijk zijn we langer onderweg geweest dan dat we aan het shoppen waren. Toen we daar klaar waren konden we weer naar huis. Nog even fout geparkeerd in de stad en het risico genomen op een boete. Gelukkig hadden we mazzel en konden we daarna zonder boete verder rijden.

Een rustig dagje vandaag en straks ga ik nog eventjes naar de Druids. Ik moet toch mijn schoenen inlopen en dat is de perfecte afstand heb ik gisteravond gemerkt. Net op tijd weer terug zodat ik geen blaar kreeg. Wel pijnlijke voeten, maar mijn opa zegt altijd.. "wie mooi wil zijn moet pijn lijden"
Een goede reden dus om nog even wat te gaan drinken!!

Tot..?
Liefs Chrisje

1 opmerking:

  1. Wat een eer om mee te helpen met het uitzoeken van de schoenen voor de bruidegom:-D
    En zijn je schoenen al goed ingelopen?

    BeantwoordenVerwijderen