zondag 17 mei 2009

Lekker zondags niksen.

Vandaag heb ik lekker rustig aan gedaan. Gelukkig waren er niet teveel dronken mensen op straat vannacht, dus konden we lekker doorslapen. Pap en mam waren hier vanmorgen nog en we hebben lekker uitgebreid ontbeten. Natuurlijk zijn mam en ik even naar de bakker gelopen want dat hoort op de zondagmorgen. Vers brood, pistolets en croissants..Een stokbrood voor in de middag voor bij de soep en dat alles in mn grote franse boodschappentas. Papa had ondertussen al eitjes gekookt dus we konden heerlijk ontbijten.
Na het ontbijt hebben we eigenlijk niet veel bijzonders gedaan. Pap heeft wat geworsteld met een paar verlengkabels zodat mijn vriezer aangezet kon worden. Wel, hij doet het! En hoe..hij stond een beetje te hoog en toen ik een la open wilde trekken bleef mijn vinger eraan plakken. Toch maar iets lager gezet, scheelt ook weer energie!

Pap en mam gingen vanmiddag weer naar huis en ik had lekker een momentje voor mezelf. Heb dan maar meteen alle gemiste afleveringen van mijn soaps bekeken. Daar was ik meteen een paar uurtjes mee zoet. Daarna mijn soep en stokbrood gegeten en veel te veel overgehouden aangezien het 't plan was dat pap en mam ook mee zouden eten. Geeft niet, ik eet morgen wel nog een keer soep! Hihi!

Nouja, verder nog meer niks gedaan en nu maar lekker naar mijn bedje. Maar eerst; cadeautje uitpakken! Mama heeft een cadeautje achtergelaten en die mag ik pas uitpakken als ik naar bed ga. Wel, het is een mooie tijd om naar bed te gaan vind ik zelf!
Daarom zeg ik dus bij deze; weltruste lieve lezers!

Liefs Chrisje


ps; nu eerst mijn mond spoelen met water en zout. Ik heb een blaar.. bah!!
Maargoed, liever een blaar in mijn mond, dan een blaar op mijn voeten door de nieuwe schoenen! Die gaan overigens steeds beter lopen. Ik blijf doorzetten zodat ze op de bruiloft aanvoelen als mijn afgetrapte allstars!


1 opmerking:

  1. En nu is het alweer maandag en dan verlang ik nu toch weer naar de zondag ;-)

    Succes met inlopen van je schoenen, zal geen makkie zijn inderdaad, ik heb nog nooit op hakken gelopen, dus petje af voor je als het jou wel lukt :-P

    BeantwoordenVerwijderen