donderdag 28 mei 2009

Nieuwe tas.

Toen mama hier was heb ik een nieuwe tas gekocht. Dat is al een paar weken geleden maar ik heb 'm nog steeds niet gebruikt. Daar is een reden voor.. Het is namelijk een "zomertas".
Het is inmiddels wel bekend dat ik een soort tassenverslaving heb. Zeker 2x per jaar koop ik een tas, en dan nog een paar tassen voor tussendoor. Logisch dat mijn kast bijna te klein is voor alle tassen die bij elkaar heb verzameld.

Het is nu voor het eerst dat ik een tas bewaar. Normaal gezien ruil ik mijn oude meteen in voor de nieuwe. Het plan was om mijn "wintertas" nog een tijd te dragen maar ik heb vandaag iets stoms gedaan waardoor ik praktisch verplicht ben om mijn nieuwe uit de kast te halen.

Ik ben nu al een paar dagen gezonder aan het leven. Elke dag fruit, geen koekjes, geen chips en vooral veel water drinken. Dit lukt heel goed. Ik neem nu dus ook elke dag een flesje water mee. Overal waar ik ben, is mijn flesje water dus ook.
Vandaag kwam ik uit mijn werk en ging ik even boodschappen doen. Ravioli, eieren, tomaatjes, een citroen (voor in mijn water bij mijn eten, schijnt te helpen als je wat pondjes kwijt wil), brood en de Flair. Ik had natuurlijk geen plastic zak bij me dus bedacht me dat ik het allemaal wel in mijn tas kon proppen. Dat paste natuurlijk nét niet dus moest ik de helft in mijn handen houden. Maargoed, ik dwaal af.
Eenmaal thuis -inclusief de 6 trappen mét zware tas en handen vol- begon het uitladen. Toen ik het brood uit mijn tas haalde kwam ik er achter dat het brood nogal doorweekt was. De Flair is ook niet meer leesbaar, en al mijn andere spullen zijn ook zeiknat.
Kortom..ik ben zo dom geweest om de dop niet goed op mijn flesje te draaien. Nu is mijn tas dus gevuld met 33cl water.
Ik moest dus alles uit mijn tas halen en afdrogen. Ik kan je vertellen, dat is een heleboel werk! Zéker als het gaat om een tas van een vrouw. Daar zitten namelijk al-tijd 1000en1dingen in.

Balen, maar hé! Wel een reden om mijn zomertas nu al uit de kast te trekken.
Nu maar hopen op zonnig weer.. hihi!

Liefs, Chrisje

3 opmerkingen:

  1. Haha..jaja..IK verdenk je er persoonlijk van dat jij je flesje lekker zijn gangetje hebt laten gaan! Maar ja, het is natuurlijk ook een superleuke tas! Zonde om in de kast te laten :) En meis, zonnig wordt het, hoor..met zoveel leuke dingen in het vooruitzicht! Kuzziezzz mam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is echt erg!
    Ik weet nog dat ik een keer had dat mijn een pakje drinken in mijn schooltas had gelekt met mijn boeken erin...gelukkig was de schade beperkt, maar al dat deppen en drogen, wat een gedoe! Maar beschrijf je nieuwe tas eens?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil meedelen, dat het eeeeeeel sgoon weer is :)

    BeantwoordenVerwijderen