dinsdag 5 mei 2009

Ziek zijn dag 2.

Sleep mezelf momenteel beetje door de momenten heen: goed moment, slecht moment, redelijk moment, hopeloos moment, best aardig moment, waardeloos moment, hé eindelijk beter moment, o nee toch weer ziek moment, jank moment, verveel me kapot moment, emmers met snot moment, nergens zin in moment, dat gaat de goede kant op moment, en nu ben ik het helemaal zat moment, voel me weer wat beter moment, toch weer niet moment, ik haat mezelf moment... pffff.Eigenlijk heb ik helemaal geen geduld voor dit gedoe, en daarom heb besloten nu serieus en voor de rest van mijn leven uit te zieken. Ben ik nu mee bezig. Ook niks aan trouwens.

Vanmorgen ging het redelijk maar zodra ik mezelf naar de bank had gesleept had ik het weer zitten. Ik heb deze dag dan ook helemaal niks gedaan. Nouja, bijna niks. Ik ben naar de winkel geweest om mijn avondeten. Soep met brood. Altijd handig, als ik straks toch geen honger heb kan ik het bewaren. Daarstraks heb ik al soep gemaakt. Soep uit blik, en die soep ziet er niet echt smakelijk uit als het uit dat blik komt vallen. Een vaste smurrie. Je zou er spontaan nog zieker en misselijker van worden!
Ik dacht dat het wel losser zou worden als het warm zou worden. Wel na een half uur bedacht ik me om eens op het blik te kijken. Jawel, er moest nog water bij.
Na een kleine 3 kwartier kon ik dan toch genieten van tomaten-groentesoep met balletjes.
Straks stort ik me maar eens op het tosti-ijzer voor de rest van mijn avondeten!

Vanmiddag moest ik ook even bellen naar de wijkagent. Was aan mijn deur geweest maar ik was er niet..fijn! Hij belt me morgen terug want hij was vrij. Ik kreeg ook nog eens een compliment van de mevrouw aan de telefoon dat ik een net accent heb. De eerste opmerking over mijn accent zonder er meteen een "hollandersgrap" bovenop te gooien! Heerlijk! Die mevrouw heeft me vrolijk gemaakt.
Nou, ik ga vanavond maar weer vroeg slapen en wie weet droom ik wel heel fijn zodat ik heerlijk zal slapen.
Tot morgen!

Liefs Chrisje


Ps: Het is toch maar bij soep en gewoon brood gebleven. Mama was zo slim om het verkeerde snoer bij het tosti-ijzer mee te nemen.. Hihi! Goed gedaan hoor mam, nu heb je weeeer een extra reden om langs te moeten komen! Fijn! xx

3 opmerkingen:

  1. ....Ik 'stop' je vanaaf onder de wol...zul jij eens zien..hoe lekker jij slaapt! Dikke kuzzzz mams! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rustig aan doen is het beste wat je kan doen.
    En slapen doet wonderen, lekker op tijd naar bed gaan.

    Veel beterschap!

    Liefs xxx
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pfff denk dat ik er ook van aan het krijgen ben.
    al heel de dag zwaar benen en nu last van hoofdpijn en een koude rilling op het lijf.

    zal hier ook niet laat gaan worden alle zeg dat nu maar het is weer voetbal op de tv dus zal dat kunnen vergeten.

    hopelijk zaterdag jij terug op u plooi en ik ook he want wordt zaterdag wel iets minder leuk voor mij :-(

    groetjes en dikke betermaak knuf se.
    XxX

    BeantwoordenVerwijderen