zaterdag 2 mei 2009

Roze was.

Hoe krijg ik het voor elkaar! Hoe stom kon ik zijn en vooral, hoe los ik dit op?!
Ik heb zojuist iets stoms gedaan. Iets heel stoms.
Een tijdje geleden heb ik een nieuw dekbed gekocht die past in mijn huis. Een roze dekbed dus.
Omdat ik vandaag tijd had om mijn bed te verschonen heb ik dat dekbed dus in de wasmachine gestopt. En aangezien de trommel nog niet helemaal vol zat heb ik er nog andere was bijgestopt ook.
Ja, om een lang verhaal kort te maken..die was is dus roze. Te gek..mijn ondergoed, sokken, shirtjes en theedoek zitten vol met roze vlekken.
Zucht.. hoe stom kon ik zijn.
Nouja, bij het dekbed die nu op mijn bed ligt zal ik een beetje opletten als die in de was gaat. Het is niet echt een kleur die afgeeft maar toch, beter voorkomen......

Ach, wie weet maakt mijn broer dezelfde fout en ben ik niet in mijn eentje zo dom! Ik heb echt goed opgelet bij de uitleg over de wasmachine hoor mam!
x

5 opmerkingen:

  1. Héhé. Je bent zeker niet de enige die zoiets tegen komt.

    Altijd eerst zaken die nieuw zijn afzonderlijk wassen. De kans dat de kleuren afgaan met de andere was is redelijk groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fouten maken doet iedereen. Nu weet je voor de volgende keer hoe het niet moet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daarmee ook uwe layout roze gemaakt om u aan u foutje te doen terug denken :-)

    groetjes
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zus, zoiets overkomt mij toch nóóóit?

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh nee he..meis toch!! :) Nou ja..je hebt in ieder geval geluisterd naar je mam...daar kan geen was tegenop! Enn uhm...eerlijkheid gebiedt mij te zeggen..je mam heeft het tuurlijk ook al eens gehad! Haha..Volgend keer beterrr! Kuzzz!

    BeantwoordenVerwijderen