dinsdag 26 mei 2009

Dinsdagfilm!

Oh, op voorhand weet ik al dat er mensen gaan zijn die denken "jemig, waar die allemaal aan denkt.." of "pffff.. waar maak je je druk om!". Maar daarnaast weet ik ook al dat er mensen zijn die zeggen: "je hebt helemaal gelijk!"
Ik hou jullie niet langer in spanning..


Ik heb het over films die in de week getoond worden op tv. Straks (of beter gezegd NU) is er een film op tv. Chandler van Friends speelt nu een leraar op een school vol met vervelende kinderen. Welja, de kinderen zijn niet vervelend. Ze zijn vervelend gemaakt!
Hij weet natuurlijk de kinderen rustig te krijgen en iets bij te brengen. Wel, ik ben nogal geinteresseerd in dat soort verhalen aangezien ik zelf met nogal "moeilijke" kinderen heb gewerkt. Ik ben ook echt van plan om weer die kant op te gaan qua werk.

Ik dwaal af. Waar het mij om gaat is dat die film midden in de week wordt uitgezonden. In het weekend worden we altijd "getrakteerd" op slijmerige liefdesfilms die iedereen al minstens 4x heeft gezien. Tonen ze eindelijk eens een goede film op tv..is het midden in de week.
No way dat ik het einde van de film zal halen aangezien ik meestal in 10 minuten in slaap sukkel als ik in mijn bed lig. Nouja..
Ik ga dus mijn best doen en hoop dat ik morgen een verslag kan geven van de film. (Nu maar hopen dat er een redelijk verslag op internet te vinden is hihi!)

Als ik nog langer blijf typen mis ik ook nog eens het begin van de film. Kortom.. ik ga stoppen met mijn blog van vandaag.


Slaap lekker ALVAST!
Liefs, Chrisje.


1 opmerking:

  1. mooie film. khad die wel al eens gezien, maar het blijft een toffe film, zeker omdat het naar een waargebeurd verhaal is.

    BeantwoordenVerwijderen