zondag 3 mei 2009

Mijn weekend.

Wat is het toch ook een raar spelletje dat voetbal. Gister speelde Cercle uit in Gent en die wedstrijd hebben we verloren. Helaas want ik vond dat we toch niet zo heel slecht speelde.
Het gekke was dat we gister 2x konden "winnen". Als wij verloren veegde we een kans op een 3e plaats voor klup onder hun voeten vandaan. Tja, wat is er dan beter; winnen, ookal hebben we nergens meer kans op dit seizoen of verliezen en lachen om Klup.
Ik had voor de match zelf gekozen voor het eerste. Cercle moet altijd en overal winnen! Dat dat dit seizoen niet helemaal uitkwam geeft niks want dan blijven volgend jaar die saaie succeso supporters tenminste thuis. Tja, het blijft een raar iets..dat voetbal. Elke weekend ga je naar de match. Je betaald veel te veel geld en je komt altijd vol emotie naar huis. De ene keer teleurgesteld, boos en kwaad, en de andere keer blij en enorm uitgelaten. En wat er ook gebeurd je blijft al-tijd gaan.
Maargoed we hebben dus verloren. Bah! Ik kan er echt de pest in hebben.

Gisteravond op weg naar huis kwam er bovenop dat mijn stem plots foetsie was. Er kwam aan het einde van de avond (ok, ok...nacht) niet veel meer uit dan wat gepiep. Vermoeiend en bovendien niet zo handig als je in een druk café zit. Er werd dan ook regelmatig een keer: "wat zeg je? .. Wat..ik versta je niet?!" Steve kwam met een oplossing door een of andere honingpil te geven. Geen lekkere combinatie overigens en dus geen aanrader; honing en pintjes.
Op het moment zelf heeft het niet zo erg geholpen maar toen ik vanmorgen opstond was mijn stem weer terug maar mijn keel voelt aan alsof er een cactus in groeit.

En nu..nu zit ik op mijn gemak in mijn heerlijke huisje een blog te schrijven. Weeral een blog die eigenlijk nergens over gaat. Geloof niet dat het zo'n goed idee was om mezelf te 'verplichten' elke dag een blog te schrijven. Maargoed, voor vandaag ben ik er weer vanaf en kan ik aan de thee (met koekjes natuurlijk) om het gevoel in mijn keel te verlichten. Wie weet vind ik nog wel ergens een zakje cactusthee..dat past goed bij mn keel!
En voor de rest ga ik straks maar eens mijn telefoonlijst afbellen om te kijken of er iemand zin heeft om een terrasje te doen!
Het is immers prachtig weer en eigenlijk zonde om binnen te blijven zitten!

Kortom. Het einde van de blog van vandaag!
Liefs Chrisje


ps: ik zie nu dat mijn nieuwe bloemetjes afgeknakt zijn. Heel raar want de knoppen zijn nog niet eens uitgekomen. Misschien hebben ze wel teveel gedronken gister en hebben ze een kater. Ik laat ze maar even staan en kijk morgen wel of ze nog in leven zijn.

1 opmerking:

  1. Ha meissie! Gelukkig heb je jezelf 'verplicht' om iedere dag te schrijven..Het is zoo leuk om je belevenissen op deze manier te kunnen volgen! Dus hoe je het went of keert..je zit er aan 'vast'..En wij blijven het controleren , hoor..Met liefde en plezier! Liefs van een van je trouwe lezers! :)

    BeantwoordenVerwijderen