donderdag 21 mei 2009

Logeren bij Paps en Mams!

Dag lezers!
Excuus..gister geen blog maar ik heb een hele goede reden. Gisteravond was ik zo moe dat ik om 9uur al naar bed gegaan ben. Ik voelde me al niet helemaal 100% en wilde zowiezo naar mijn ouders dus dacht dat het wel verstandig zou zijn als ik vroeg naar bed ging. Wel, dat was het ook. In de nacht is die moeheid omgeslagen naar een fikse migraine aanval en heb daardoor amper geslapen. Rond 2 uur werd ik wakker met een enorme pijn in mijn hoofd en heb toen een aspirine ingenomen. Na een half uurtje ging het nog niet en heb toen maar een ander pilletje genomen. Dat pilletje viel helaas verkeerd en mijn maag sloeg op hol. Heb mijn maag daarom maar geleegd en ben toen op de bank gaan liggen. Mijn bed beviel me niet, dus dit was de enige oplossing. (tenzij ik op de grond ging liggen, en dat leek me iets te veel van het goede)

Kortom.. ik kreeg dus flink het heen-en-weer van mezelf en ben dan ook heel blij dat ik vanmorgen wakker werd zonder hoofdpijn. Welliswaar met mijn kamerjas en mijn sloffen nog aan, in bed.. Maar dat is dan weer bijzaak.

Vanmorgen vroeg opgestaan en op mijn fiets gesprongen. Lekker op tijd in het station en 4 en half uur later stond ik in Utrecht. Onderweg nog een paar keer trots verteld dat ik in Brugge woon en een gesprek gehad met een Chinees en Iranees. Het was best wel ok, deze treinrit.
Toen in Utrecht kwam stond mama al op me te wachten en zijn we meteen naar Opa gereden. Hij was compleet verrast en vond het volgens mij super dat ik er even was. Daarna maar meteen doorgegaan naar andere opa (oma was er niet =) ) en we werden meteen getrakteerd op een lading vakantiefoto's. Ze zijn net terug uit Amerika en hij had dus een heleboel te vertellen!

Op weg naar huis vertelde ik aan mama dat ik zo'n zin heb in een satéhrol. Die heeft Mora sinds jaaaaaren weer eens terug in het assortiment gedaan -las ik op internet- en moest ik dus proeven! In België hebben ze dat niet, dus is dit mijn kans! Mama en ik zijn dus naar een snackbar gegaan maar daar hadden ze 'm niet. Gelukkig heb ik nog tot zondag om de 4 andere snackbars af te gaan! Duim voor me!

En nu zit ik dus mijn blog bij te werken. Papa is aan het koken (Bami met Satéh!!!) en mama zit lekker te lezen.
Wat is het fijn om weer eventjes "thuis" te zijn!

Tot snel!
Liefs, Chrisje

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je weer gezellig in Nederland bent! :-D
    Jammer dat het nog niet met de satérol gelukt is, maar je weet het, bij mij hebben ze het wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen