zondag 10 mei 2009

Yes, Yes!

Winnen is leuk, erg leuk! Maar winnen in de allerlaatste minuut van een wedstrijd is vaak nóg leuker! Gisteren viel de beslissing in de wedstrijd tussen Cercle en Westerlo gelukkig in het voordeel van Cercle. Naar mijn mening verdiend, maar vooral érg leuk.

Iedere keer vermaak ik me tijdens een bezoek aan Cercle uitermate goed. De gezelligheid, de sfeer en de inzet die vooral UB05 ten toon stelt.. Dat maakt het Cerclegevoel compleet. Het is fantastisch om te zien dat mij elke keer weer wat positieve veranderingen opvallen. Vooral zo doorgaan!

Waar ik mij gisteren nog druk om maakte, is trouwens gelukkig opgelost. Godzijdank verkopen ze bij het rechterkotje nog wél de autenthieke kaaskroketjes! 2 voor 2 euro.. erg goed te doen!
Ik hoop echt dat ze die dingen niet uit het assortiment halen, dat zou eeuwig zonde zijn.

Nog een paar uurtjes en ik ga me weer opmaken voor de terugreis. Heb er eerlijk gezegd weinig zin in, maargoed dat maakt het vooruitzicht naar een volgend bezoek aan Brugge weer des te leuker!

Iedereen bedankt voor de gastvrijheid en tot..?!

Gr, Bas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten