maandag 4 mei 2009

Ziek.

Een mededeling van de portier, monteur, beheerder, initiator, oprichter, manager, assistent-manager, directeur, onderdirecteur en drijvende kracht achter deze blog (ik dus): Mevrouw Verburgt is ziek. Mijn hoofd is zwaar, neusgaten zitten verstopt en in mijn keel is de cactus van gister gegroeid. Ik ben gewoon moe.
Er is zoveel gebeurd de laatste tijd dat het me allemaal een beetje teveel geworden is. Ik ging van hoogtepunten naar dieptepunten en nu voelt het aan alsof ik in een diep ravijn gestort ben. Het komt allemaal weet in orde maar dat zal gewoon een paar dagen rust kosten. Mijn hoofd moet weer in orde komen en de chaos die er nu in zit moet mooi geordend worden. Allemaal op het gemak dus..


Het is dus de bedoeling dat ik nu een tijdje niks ga doen. Ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden aangezien ik altijd wel met iets bezig ben. Voor vandaag hou ik het maar op slapen - lezen - tv kijken en nog meer slapen. En misschien heb ik straks wel honger en maak ik mijn lievelingskostje klaar.
Vanavond eens een bezoekje brengen aan de dokter en wie weet wat hij te vertellen heeft.


Liefs Chrisje

2 opmerkingen:

  1. Lief Cactusje :)Weet je..er zijn zoveel cactussoorten die heel lang in een schulpje blijven..maar 'als' ze eenmaal weer gaan bloeien..komen er altijd de prachtigste bloemetjes tevoorschijn!! Je mam zal er ALTIJD voor je zijn..en heel veel van je houden! En daar hebben we gelukkig geen dokter voor nodig , he meis! :) Het komt goed! Zowaar ik jouw mam ben! Twee Handen-Hartje! Kuzz! Zwaai! Dag lief kind! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte en beterschap.
    Weet dat ik aan je denk.
    Doe maar lekker rustig aan, dant komt alles goed.

    Liefs xxx
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen