vrijdag 15 mei 2009

Shoppen!

Hallo lezers!
Vandaag had ik dan eindelijk tijd om met mama de stad in te gaan. Ik had dringend een mooie outfit nodig want Steve zijn bruiloft komt nu toch wel dichtbij. Een man heeft het makkelijk. Die koopt gewoon een pak en doet daar een paar jaar mee. Af en toe de stropdas en het overhemd vervangen en meneer is weer klaar.
Een vrouw moet een jurkje, of net pak kopen..Mooie oorbellen, armbandjes, ketting en schoenen. Een heel gedoe hoor, want je moet wel een beetje met de tijd mee. Als je vorig jaar een bruiloft had, kan het jurkje van toen echt niet meer.
Mijn probleem was dat ik zelfs helemaal geen jurkje had! Geen nette schoenen en geen mooie sierraden. Zie dan maar eens een mooie outfit bij elkaar te sprokkelen.
Mama en ik gingen vandaag dus op zoek! En..het is gelukt!!
Het resultaat hou ik lekker voor mezelf, want dat is voor de dag zelf.
Het duurt nog een maandje voor Steve en Tine gaan trouwen, en het is maar goed dat het niet morgen is want ik moet mijn schoenen nog inlopen. Op dit moment zit ik dus met sokken in mooie pumps. Heel sexy, haha! Als ik ze nu niet inloop heb ik op de bruiloft zelf blaren en kom ik niet vooruit. Staat niet zo charmant, met een mooi jurkje aan strompelend over de markt lopen.

Vanmiddag hebben we ook nog andere dingen gekocht. Een mooie kapstok, en een mooie fotolijst. Dit in een nieuwe winkel. Maison du Monde (waar vroeger de Esprit zat, lieve Belgen!)..
een nieuwe een-van-mijn-favoriete-winkels is geboren. Allemaal supermooie meubels en kleine dingetjes voor in huis. Echt fantastisch!
Daarnaast heb ik ook nog een nieuwe tas gekocht. Ik had nog niet zoveel tassen, dus dat scheelt hihi! (de ene heeft een schoenentic, ik een tassentic) Deze tas is pas voor de zomer dus hij moet echt even wachten tot ie naar buiten mag. Beter gezegd..ik moet wachten tot ik 'm mee mag nemen!

Morgen gaan we weer de stad in, want ik heb nog een broek nodig. Weer een reden om te mogen shoppen, altijd fijn!
Mam en ik gaan nu beginnen aan een bakje aardbeien met slagroom. Niet teveel slagroom, want dan pas ik niet meer in mijn jurkje!

Tot morgen lieve lezers!
Enneuuh.. ohja, Jammer hé van de Toppers!!


Liefs Chrisje

1 opmerking:

  1. Wat goed dat je geslaagd ben voor de jurk, pumps en sieraden:-D
    Als de bruiloft geweest is, wil ik wel graag een foto zien, ben nieuwsgierig.

    Vandaag was ik ook toevallig wezen shoppen, heb een korte broek met tshirt en een handige tanktop zoals dat heet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen