donderdag 7 mei 2009

Man vs Vrouw.

Als je zo een paar dagen thuis zit ga je aan de meest rare dingen denken. Een tijdje geleden hadden Tine en ik het over de verschillen tussen man en vrouw. Tja, er zijn waarschijnlijk miljoenen dingen op te noemen die verschillend zijn maar zeker 75% van de verschillen zijn in het voordeel van de man. Hoezo oneerlijk!
De man wordt nooit ongesteld, mag boeren en scheten laten in het openbaar, hoeft nooit eens na te denken of zijn haar wel goed zit, is normaal als hij zegt dat hij leeft voor het voetbal, hoeft niet elke avond na te denken over de pil.. En zo zijn er nog wel een stuk of 50 dingen die ik op kan noemen. Gek genoeg zijn er maar een paar voordelen aan het vrouw-zijn.
Ja, wij kunnen wel zwanger worden maar ik betwijfel of dat nou echt een voordeel is als ik naar zo'n bevallingsprogramma kijk. Die vrouw gaat half dood en die vent hoeft alleen maar mee te puffen en dat kind op te vangen.

Nog zo'n raar voordeel voor de man. Als er een groot feest is hoeft de man alleen maar een pak aan te trekken en klaar is Kees. Het enige dilemma is dan welke stropdas daarbij moet maar met een smoking hebben ze zelfs daar geen last van. Een vrouw daarintegen moet een jurkje kopen, bijpassende schoenen en accessoires en moet ook nog nadenken over haar kapsel. Gelukkig doe ik niet aan make-up dus dat deel valt al af.
Ja, ik betrek het even op mezelf want binnenkort heb ik ook een feest. Een van m'n beste vrienden gaat trouwen! (Hoera, Steve!) Het duurt nog even maar ik ben nu al bezig met het zoeken naar de juiste outfit. Ik draag echt nooit een jurk dus ik vind het knap lastig. Moet er natuurlijk wel voor zorgen dat ik niet als een complete pipo op die trouwerij verschijn.
Gelukkig heb ik mijn mama die me gaat helpen! Ze kent me door en door en weet dus als geen ander wat ik wel en niet aan kan trekken.
Eigenlijk is vrouw zijn helemaal niet zo erg.. Wij hebben vaker een reden om te gaan shoppen!



Ik kijk er al naar uit mam! X
Liefs Chrisje

7 opmerkingen:

  1. Haha, en zo is het maar net!
    Succes met shoppen :-D

    Liefs xxx
    Kim

    P.S. Wat ik ook nog een belangrijk verschil vind is bij de mannentoiletten nooit een rij staat, die zijn zo klaar, maar bij de vrouwen staat altijd een lange rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij begrijpt 'm Kim! En trouwens.. Mannen hebben bijna nooit een toilet nodig, ze plassen waar ze maar willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mannen moeten zich IEDERE DAG scheren !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meiden!!! Dat is het allergrootste voordeel...plassen op de HERENtoilet! Nooit geen wachttijd..de mannen vliegen hun eigen wc uit! Geweldig! En Chrisje..IK ga persoonlijk voor de PANTY's hoor! :) Zal jij eens zien...waar wij mee te voorschijn komen! HEMA-Gappussiennoo here we kums! Kuzzz mam!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pap, het scheren van jou zou een hoop schelen als je eens een fatsoenlijk scheerapparaat koopt. Die van jou maakt zo'n herrie, daar zou ik ook niet blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik weer eens geld heb gespaard zal ik een nieuwe kopen. Nu lukt het sparen niet omdat je moeder (en ik ook hoor) zo vaak naar Brugge wil haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha Chrisje, ja dat is waar :-P
    Maar mannen kunnen ook gewoon hun baard laten staan, dus dat is niet zo'n groot probleem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen