maandag 11 mei 2009

Geen Titel! =)

2 Dagen geen berichtje geplaatst omdat mijn broer een soort van gast-blogger was. Eigenlijk heeft hij wel zo'n beetje alles verteld wat er te vertellen viel. Het was een weekendje niks doen. Een beetje voetbal, Druids Cellar, Dwars door Brugge, Wafels en kaaskroketten eten en mensen kijken. Was heerlijk om Bas weer om me heen te hebben want ik had hem al veel te lang niet gezien. Gewoon even kletsen over van alles en nog wat, lachen om niets en weer even beseffen waarom we zo op elkaar lijken.
Er was afgelopen weekend ook een momentje waarop ik besefte dat ik zo blij ben met Bas als broer. Bas weet wel wat ik bedoel als ik het heb over een voorbeeld van een speciale broer-zus relatie... =)
Ik heb mezelf dan ook voorgenomen om m'n broer vaker te zien!
Idem dito met paps en mams..Ik wil vaker naar Nederland toe (ook om opa en oma en opa te zien). Gelukkig duurt het nu niet lang voordat ik paps en mams weer zie. Morgen krijg ik mama voor een klein weekje te logeren!

Een tijdje tutten met mama. Winkelen, kletsen en liters thee drinken. Heerlijk! Zaterdag komt papa ook nog eens langs en neemt dan een mooi kastje voor mijn slaapkamer mee.
Oh wat een heerlijke weken!

Volgende week ga ik dan weer naar mijn ouders toe. Ik heb dan 2 vrije dagen en kan dan een lekker weekendje naar Nederland. Enige probleempje..Tokkie houdt ook heel veel van gezelschap en heeft ook af en toe honger. Tokkie past best in mijn tas, maar haar hok niet. Helaas kan ze dus niet mee. En daarom dus ook bij deze een oproep! Deze keer niet voor een slaapzak maar voor een oppas.
Ik zoek voor 2 dagen (volgende week vrijdag en zaterdag) iemand die Tokkie een beetje eten en schoon water wil geven.
Ik hoor het wel!

Liefs Chrisje.

1 opmerking: