zaterdag 16 mei 2009

Tijdloos..

Na een drukke tijd van verhuizen, nu ruimschoots de tijd voor een klussendagje! De wekker op tijd gezet en samen met mam op tijd opgestaan! Lekker de tijd genomen om naar de markt te gaan, want het was de hoogste tijd om mijn voorraad aan te vullen. Met resultaat, de komende tijd hoeft er geen koek meer gekocht te worden..Rond koffietijd kwam pap dus op tijd zijn was eigenlijk onze eerste plicht..ware het niet dat we even tijd vrijgemaakt hadden voor een koffietje bij de Hema! In no time onze lekkernij naar binnen gewerkt en in 10 minuutjes tijd toch weer thuis. Pap vond de tijd rijp om zijn zomerse collectie aan te vullen en aangezien gezelligheid geen tijd kent, gingen we er op uit! Na een tijdje snuffelen in Pap zijn favoriete shoppie, vonden we leuke shirts waar ie zeker weer een tijd mee vooruit kan! Heel trendy kan hij weer met z'n tijd mee..
Aangezien we alle tijd van de wereld hadden, toch ook een bezoekje gebracht aan de winkel die sinds korte tijd hier geopend is met allemaal leuke hebbedingetjes..In al de tijd die achter me ligt, hebben Pap en Mam me al-tijd gesteund en verwend, en ook nu vonden ze het weer eens tijd om mij te verrassen..Er ontbrak namelijk al die tijd iets in mijn heerlijke huisje..namelijk..de 'tijd'!
En nu kan ik dankzij hen.. de tijd zien, de tijd weten, de tijd onthouden, de tijd wel en niet vergeten, de tijd nemen, de tijd verdoen, de tijd verspillen..vanaf vandaag ben ik samen met mijn nieuwe klok een ware 'tijdskampioen'!!!

En na al die tijd van klussen, boren, zagen, timmeren en sjouwen was de eer aan mijn Pap..om een laatste klusje nog te klaren...de onthulling van..mijn tijdloze"Hans Klok"!!

Liefs Chrisje.

1 opmerking:

  1. Ik blijf het leuk vinden om te lezen dat jullie het zo gezellig hebben samen.

    Maar is het nog een bijzondere klok?

    Groetjes xxx
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen