vrijdag 17 april 2009

Brugge in bloei

Oh het is weer zo ver... Het is waarschijnlijk mijn favoriete tijd van het jaar; De lente!
Alle bomen staan in bloei en alles staat vol met bloemetjes. Je ziet de meest mooie kleuren tevoorschijn komen en in combinatie met de eerste zonnestraaltjes van het jaar, is het helemaal prachtig. Die eerste zonnestraaltjes zorgen er ook voor dat je weer voorzichtig kan beginnen met terrasjes pakken. Welliswaar soms nog met een dikke jas en sjaal, maar ach..het terrasjesgevoel is er!

Ook de vogeltjes doen weer flink hun best om te laten horen dat ze er zijn. Dat is dan weer jammer op sommige momenten, omdat ik na het terrasjesgevoel graag wat uit wil slapen. Die beestjes zijn soms zo enthousiast dat ze al om 5uur in de ochtend beginnen met zingen. Prachtig hoor, maar dat is nu niet echt mijn idee van uitslapen, hihi!
In mijn nieuwe huisje hoef ik maar mijn raam open te doen en ik hoor allerlei dingen.. Vogeltjes, paardenhoefjes, gezellig geklets.. Heerlijk! Zo ben ik nooit alleen.

Als ik dan zo naar buiten kijk zie ik ook allemaal verliefde stelletjes rondlopen. Misschien soms wat pijnlijk (vrienden begrijpen waarom) maar ergens maakt het me ook weer vrolijk. Ik zou er, in combinatie met de zon en de vogels, bijna zelf de kriebels van krijgen!

Ik hou van Brugge in bloei.

Liefs Chrisje.

8 opmerkingen:

  1. moh meisje toch,
    een fles cognac naast je bed doet altijd wonderen.

    Geniet van je nieuwe crib, het ziet er alvast fantastisch uit.
    Ik kom wel eens op het meest ongelegen moment af om het met veel lawaai in te wijden.

    Ciao ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb gehoord dat je huisje er heel mooi uitziet. Ben verschrikkelijk benieuwd.
    Van zodra ik kan, breng ik jou eens een bezoekje. :)
    Tot heel gauw!
    Dikke zoen, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie zijn altijd welkom!
    Geef even een belletje... (en Joa, daarmee bedoel ik niet dat je een half uur op mn voordeurbel moet gaan staan duwen (A) )

    Dikke kus
    Chrisje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze tijd van het jaar is echt heerlijk:-D
    Ik begrijp jouw gevoel helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer was het vandaag wat minder leuk weer he of viel het in brugge wat mee??

    En ja die verliefde koppeltjes das te begrijpen hoor, heb het daar ook soms o zo moeilijk mee als ik ze zien en denk dan altijd in mijn eigen waarom mag ik dat geluk niet hebben.

    maar ja zal ooit wel komen he.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wel chris,
    die bel werkt gewoon zo aanstekelijk dat ik ook niet anders kan.
    En je rat wordt daar bang van, reden te meer natuurlijk.

    ps: kon je niet wat lichtere meubels kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aan Kim; Ja, je hebt helemaal gelijk..alhoewel de zomer ook niet verkeerd is!

    Aan Jurgen; Natuurlijk komt het allemaal in orde.. Ook voor jou loopt er iemand rond die bij je hoort!

    Aan Joa: Sorry, wit is zo'n besmettelijke kleur. Als er zo'n zwientje als jij langskomt kan ik meteen mn zetel weggooien.

    (WATJE!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat ik eens mee zal komen met Joachim.

    Toch kut hé, zo dicht bij de pick wonen ^^

    BeantwoordenVerwijderen