woensdag 29 april 2009

Gewoon een blog..

Even een korte blog.. Geen idee waar ik het over moet hebben dus schrijf ik lekker niks!
Nouja, niet niks natuurlijk want deze letters en zinnen zijn toch iets. Ik heb al een keer gezondigd en ik kan het me natuurlijk niet veroorloven om nog een keer een dag over te slaan. Ik heb toch wel 3 hele trouwe lezers die vragen naar mn nieuwe blog. Mijn ouders en broer! Haha! En die kan ik natuurlijk niet teleurstellen. Dus hoe sucky deze blog dan ook mag zijn.. ik heb een blog geschreven!

Nu is het ook de bedoeling van deze blog dat ik schrijf over allerdaagse dingen..en dat doe ik ook. Soms heb je gewoon van die dagen dat je met van alles tegelijk in je hoofd zit, maar dat het er gewoon niet uitkomt. Misschien een beetje raar hoor, maar dan zit je gewoon even met jezelf in de knoop. Wel vandaag is het zo'n dag.
Er is natuurlijk ook van alles gebeurd de laatste tijd en ik denk dat het in combinatie met de vermoeidheid een beetje teveel is.
Ik ga dan ook stoppen met schrijven, want al die gedachten gaat niemand iets aan behalve dan natuurlijk mijn 3 hele trouwe lezers. Wat een geluk dat ik die 3 lezers ook gewoon kan spreken ;-)
Nouja.. hopelijk de volgende keer een iets boeiendere blog!
Voor nu slaap lekker en tot..?

Liefs Chrisje

2 opmerkingen:

  1. hella,

    lees ook alle dagen uw verhaaltjes zenne
    wordt nog eens tijd dat ik bij mij er nog eens iets ga opzetten ;-)

    knuf
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owla powla,
    get behalve je oudjes en bas dus ook wel de grootste Snellie en ik é die dagelijks lezen!

    ^^

    BeantwoordenVerwijderen