woensdag 15 april 2009

Mijn allereerste blog!

Dag lieve vrienden, kennissen en vage voorbijgangers!


Zoals jullie zien ben ik zojuist begonnen met een blog. Eigenlijk niet echt een spontaan idee aangezien ik al een tijdje een blog bijhou op Hyves. Voor de belgen onder ons, een soort Facebook maar dan net even iets anders!

Dit keer is het echter de bedoeling om een dagelijkse blog bij te houden. Ik zeg het goed, "het is de bedoeling dat" aangezien ik vrees dat ik het over een maand of 2 beu ben. Maargoed, we zien wel! In dat geval heb ik het in elk geval geprobeerd


Op deze blog zet ik dingen die mij bezig houden in het dagelijkse leven. Zomaar een gedachte of dingen die ik heb meegemaakt.

Ik hoop dat het jullie bevalt en dat ik vaste lezers krijg! (Beetje sneu he, enkel en alleen maar voor jezelf schrijven!)

Laat maar komen, die reacties!


Liefs Chrisje

3 opmerkingen:

  1. Hoi Chrisje,

    De "Een reactie plaatsen" vak is wat vreemd, weet niet of het nu goed aankomt ;-)

    Maar je eerste blog is al leuk, je staat al bij favorieten, dus nu ga ik elke dag kijken! :-P

    Groetjes,
    xxx Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!
    Ik zal je op de voet volgen. :)
    Dikke zoen & tot heel binnenkort, mag ik hopen!
    Annelies xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. EEIII,

    Geen toeristen (Chrisj) in uze stad ;)

    kmoen toch zeggen, dak jaloers ben op je.
    je woont aan de markt, wil dus zeggen mega veel zochteuh mensen (waaronder ik) wo daj kan beginnen tegen zagen als het toeristisch of honden zijn, je weet wel wa dak bedoel daarmee ;), heel dicht bij de pick !!
    In feite dicht bij alles...

    wat die toeristen op het midden van de straat betreft: er hebben al enige (letterlijk) men voorwiel enzo tegen hen had, no respect tegenover de locals ee die foto toeristjes :P

    Nog veel leute in je nieuw appartement en toe morgen ee :D

    Lang Leve Cercle !

    zeverende Bokkie
    x x x

    BeantwoordenVerwijderen