maandag 27 april 2009

Meifoor

Gister keek ik uit het raam op school en ik zag daar plots een reuzenrad. Ik stond er even niet bij stil tot ik dacht: Huh? Een reuzenrad? Die hadden we toch niet in Brugge?
Aaah tuurlijk! Het is bijna Mei, en dus ook bijna de Meifoor! (logisch he broer!)
Heerlijk..leven in de stad! Altijd gezelligheid in de buurt en het fijne is dat het net niet bij mij in de straat is. Zo kan ik toch op mijn gemak slapen.
Maar..als ik er zo eens over nadenk verdienen die lui toch wel makkelijk hun geld. Ze zitten heel de dag in een hok en roepen af en toe eens dingen in de microfoon. En ondertussen verdienen ze bakken vol met geld.

Wel, ik ga dat ook doen!
Van mijn huis ga ik een attractie maken. En tegelijk verkoop ik frietjes en oliebollen. Natuurlijk voor 10 cent goedkoper dan op de kermis. En het coolste is de glijbaan uit mn raam naar beneden. Van 2 hoog naar beneden zal heus wel mensen aantrekken.
Voor de rest maak ik er gewoon een combinatie van spookhuis (om de reacties de besparen: Ja, de heks is er al, haha!) en sightseeing van! Ze mogen even op mijn dak klimmen en hebben dan uitzicht over heel Brugge. Goeie deal toch?
Ik vraag gewoon 2 euro en ik loop binnen. Haa! Goed bekeken!

Geen slecht idee, zo op de vroege morgen!

1 opmerking:

  1. Volgens mij kan je beter je dwarsfluit weer uit de doos halen. DAAR verdiende je bakken met geld mee op koninginnedag. Moet volgens mij ook bij jou in de straat lukken.

    Liefs pap

    BeantwoordenVerwijderen