woensdag 15 april 2009

Rare toeristen

Weet je waar ik nu eens NIETS van snap..van die rare toeristen die in Brugge rondhuppelen. Ze dragen meestal de meest vreemde kleren en hollen de straat over wanneer het hun uitkomt. Ik vraag me dan ook echt af waar die mensen die witte sportschoenen vandaan halen, en of ze echt niet beseffen dat die straat niet van hun is. En waarom hebben die Italianen nu AL-TIJD een zonnebril op hun hoofd. Die mensen hebben 'm volgens mij aan hun hoofd vastgeplakt ofzo, want zelfs al is het -10 graden of regent het gigantisch hard..ze hebben 'm altijd op.



En dan al die Jappanezen, Chinezen of van welk land ze dan ook mogen komen..ze lopen heeeeeeel de dag door hun videocamera te staren. Want god, stel je voor dat je er thuis achterkomt dat je de Halletoren per ongeluk scheef hebt gefilmd. Mensen toch, geniet gewoon van de tijd dat je hier bent! Kijk goed om je heen en dan pas zie je hoe wondermooi Brugge is.

Ik snap ze niet hoor..die lui, ik denk dat ze Brugge pas zien als ze thuis zijn.. op film.



Ach, Brugge zou Brugge niet zijn zonder al die toeristen. Maar als al die mensen nu eens uitkijken waar ze lopen, en niet midden op de weg stil gaan staan om de foto van de eeuw te maken..Zou het al een hele hoop schelen!

Liefs Chrisje

2 opmerkingen:

  1. Nu weet ik hoe ik mij dus niet moet gedragen als ik nog bij je kom logeren :-D
    Dank je wel voor de tips ;-)

    Groetjes
    xxx Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zonnebril op..oversteken wanneer het jou uitkomt en alles bekijken via een videocamera! Go Kimmert!
    x

    BeantwoordenVerwijderen