zondag 19 april 2009

Nieuw huis

Het is af! Mijn nieuwe huis is helemaal af!

Na een weekje hard werken en met hulp van veel lieve vrienden + paps en mams ben ik eindelijk klaar. Het was even een gedoe (lees ook vooral de blog over de IKEA hihi!) maar het is nu helemaal zoals ik het wil hebben.


Ik hoop dan ook dat ik hier een fijne nieuwe
start kan maken, en dat ik hier een hele
mooie tijd zal beleven. Door al het harde werk van deze week ben ik nu dan ook erg moe en heb ik niet zoveel inspiratie meer om een leuke blog te schrijven. Ik hoop dan ook dat de lezers tevreden zijn met dit kleine stukje en de foto's van mijn huis.
Liefs, Chrisje


4 opmerkingen:

  1. het ziet er erg knap uit chrisje!!
    good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er inderdaad heel erg mooi uit! Ben ervan overtuigd dat je het daar heel erg naar je zin zult hebben.
    Ik kijk, zoals beloofd zo vlug mogelijk om een datum vast te leggen. :)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben tevreden over je blog hoor.
    Het ziet er top uit!:-D
    Heel veel plezier in je nieuwe huis en binnekort...logeren, dus zie ik alles! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi :)
    Jha, het ziet er wel zeer tof uit ..
    Zal zeker eens langskomen ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen