maandag 20 april 2009

Emigreren..

Goh, als ik er zo eens over nadenk is mijn verhaal toch gek.. Een voetballer gaat in een ander land spelen, mijn mama is zo gek om erheen te rijden en een paar jaar later woon ik in dat andere land.
Kort gezegd komt het daarop neer.
Dat verhaal heb ik inmiddels al zeker 150 keer mogen vertellen en het blijft iets geks.
Toen wij voor het eerst in Brugge aankwamen en door de stad liepen heb ik gezegd; "hier ga ik later wonen". Het was liefde op het eerste gezicht. Natuurlijk niet enkel de stad heeft mijn hartje gestolen. Cercle Brugge heeft toch ook wel een grote rol gespeeld.

Ookal is het niet altijd even gemakkelijk om zo ver van je thuis (paps, mams, bas..) te wonen, ik ben heel blij dat ik het gedaan heb! Natuurlijk mis ik sommige dingen uit Nederland maar ik krijg er ook weer zoveel mooie dingen voor terug.
Inmiddels.. een jaar later en heel wat gebeurtenissen verder, kan ik uit de grond van mijn hart zeggen dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Dit is mijn thuis, mijn land en mijn stad.

4 opmerkingen:

  1. verwacht u maar komend weekend aan een gruchtemoaker die juste ut de pick komt en een ommetoer doet langs u huis ;)

    greetings
    Bokkie
    x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tis da :)
    En inderdaad, jouw verhaal is gek xD.
    Maar ik ben blij dat je die keuze genomen heb, anders had ik je niet gekend :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je het maar laat Bokkie! En als je toch heel vervelend doet gooi ik wel een emmer water uit het raam. Hihi!! (tenzij je er staat met boterkoeken voor mn ontbijt!) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te zien oelaat, nu gaat een emmer moeten zijn want tga in de nacht zijn. kan het nie te lang meer trekken snachts omdak bijna examens heb.

    ma van de vakantie, wie weet ;)

    BeantwoordenVerwijderen