donderdag 23 april 2009

Soaps..






Wat is dat toch met die rare soapseries, half Nederland en België kijken dagelijks naar soaps.. Gtst, ONM, Thuis,.... en eigenlijk gaan die soaps helemaal nergens over.


Nouja, er zit heus wel een verhaal in maar die verhalen zijn altijd zo overdreven. Ik moet eerlijk bekennen dat ik sinds kort weer (u leest het goed, alweer) verslaafd ben aan een soap. Beter gezegd 2 soaps. Ik volg Onderweg naar morgen en Goede tijden Slechte tijden.

Allemaal dankzij Kim. Ze begon over wat er allemaal gebeurde, en ik werd toch wel weer nieuwsgierig.

Echt heel stom want nu doe ik dus alle mogelijke moeite om die soaps te bekijken. ONM is geen probleem want dat is op ned 3, en dat kan ik ontvangen. Voor de Nederlandse lezers; JA, hier in België kan je nederlandse zenders ontvangen. Jullie hebben toch ook Belgische zenders..

Maargoed GTST kan ik dus weer niet kijken op tv. Dat wordt uitgezonden op rtl 4 en moet ik dus via internet bekijken. Echt belachelijk dat ik dat dan nog opzoek ook.


Het stomme aan soaps is..als je een maand niet gekeken hebt en je ziet weer een aflevering ben je direct weer mee met het verhaal. En in mijn geval was ik zelfs na 3 jaar direct weer mee.. Ik weet ook nu al wat er volgende week zal gaan gebeuren. Het is allemaal zo voorspelbaar. Maar oh, toch ook weer zo leuk.

Waarom kijk ik toch in godsnaam!?

Ik troost me maar met de gedachte dat ik zeker niet de enige ben die blijft kijken en ach, tijdens mijn eten is zo'n soap best te pruimen!







1 opmerking:

  1. En nu is het mijn schuld dat je weer verslaafd bent aan de soaps:P ;-)
    In GTST is het trouwens morgen de verjaardag van Nina daar treden De Toppers op. Voor de Belgen onder ons: dat is de Nederlandse inzending voor het Songfestival in Moskou :-P

    BeantwoordenVerwijderen